

Dekode er digital samarbeidspartner med Kreftforeningen.
Gjennom et tett samarbeid med langsiktig perspektiv bygger vi et robust og fleksibelt verktøy, slik at Kreftforeningen kan fokusere på den viktige opplysningsjobben de har med å lage god kommunikasjon og informasjon om kreft.

Fleksibilitet
Kreftforeningen.no har en svært viktig rolle som opplysningskontor på nett for brukere som trenger kvalitetssikret kunnskap fra noen de kan stole på.
Med øye for ytelse
Kreftforeningen ønsket en fleksibel og smidig nettløsning som enkelt kunne vedlikeholdes, tilpasses brukerene og gi muligheten for lett å lage undersider og kampanjesider etter behov.
Da Dekode overtok koden var målet å utvikle en løsning med øye for ytelse. Ved å bruke WordPress på en standardisert måte kan vi lage en fremtidssikker og stabil nettside.
Bare måneder etter har Kreftforeningen fått en nettside som er både rask og robust. Nå ser vi frem til å jobbe kontinuerlig over tid med Kreftforeningen for å lage de beste nettsidene om kreft i Norge.

– Da vi lette etter ny partner, var Dekode det naturlige valget. De kunne tilby oss et tett samarbeid i tillegg til at vi kunne eie vår egen kildekode og ikke låse oss til systemer som gir lite fleksibilitet.
Tor Mikael Kristensen, IT-leder i Kreftforeningen

Gjensidig tillit
Samarbeidet videre har en fast sprint i måneden. Dette skaper forutsigbarhet, jevn interesse fra begge parter og sørger for en kontinuerlig videreutvikling. Dette inkluderer også de 16 undersidene og nettbutikken.
– Den fleksibiliteten vi har fått gjennom Dekode tror jeg ikke det er så mange som kan tilby. Det at Dekode gir oss frihet gjennom måten vi jobber sammen på, ved at utvikleren vår får tilgang til løsningen og ved å slå sammen Dekodes team med vårt, gjør at vi har fått en gjensidig tillit.
Tor Mikael Kristensen, Kreftforeningen.

Få tilsendt casestudy
Vi har skrevet en casestudy om det spennende samarbeidet mellom Dekode og Kreftforeningen. Trykk her for å få tilsendt en digital utgave av «Kreftforeningen – fra leverandøravhengig til selvstendig».
Kunde:
Kreftforeningen
Rolle:
Design
Frontend-utvikling
WordPress
Url:
Kreftforeningen.no