Mills AS er et norsk, familieeid mat- og merkevarehus.
De har lange tradisjoner og en spennende historie, som strekker seg helt tilbake til etableringen på Grunerløkka i 1885. Der holder de hus fremdeles, og produserer og markedsfører flere av landets mest kjente og kjære matvarer under merkevarene Delikat, Mills, Vita hjertego’, Soft Flora, Olivero, Plantego’ og Melange.

Kontinuerlig utvikling
Mills har de siste årene gjort en god jobb med å tilby gode og inspirerende oppskrifter til forbrukerne via sine nettsider. Dette er én av flere viktige brikker i kommunikasjon og markedsføringsarbeidet. Å leve med et nettsted over tid krever mye av egen organisasjon og digital samarbeidspartner. Behovene endrer seg i takt med organisasjonens vekst og teknologien er kontinuerlig i utvikling.

Driftspartner
Mills var på utkikk etter en partner som kunne bistå dem i hverdagen med responsiv support og videreutvikling. Det var samtidig viktig å velge en samarbeidspartner som kunne ivareta drift og løpende sikre at teknologien var trygg og oppdatert mellom de aktive utviklingsprosjektene.
I Dekode opplever vi stadig flere henvendelser fra aktører i samme situasjon. Det unike hos oss, er at vi har en dedikert drifts- og forvaltningsavdeling. Dette teamet er standby og tilgjengelig i hverdagen, også etter at nettsiden er lansert. Tilgang til support som tjeneste, er nok noe mange undervurderer ved innkjøp av digitale tjenester.

Dekode har tatt drift og forvaltningsansvaret for Mills.no og tilhørende sider. Et slikt arbeide, hvor kode er utviklet av en tredjepart, starter med en grundig kodegjennomgang. Sammenligningen med bilens EU-kontroll er treffende.
Her går vi gjennom kodestandarder, og nettsidens fundament. Vi kartlegger behov for justeringer og eventuelle nødvendige oppdateringer for å sikre at nettsiden er trygg, og i en forfatning som gjør det mulig for oss som digital samarbeidspartner å ivareta drift og videreutvikling, på en kostnadseffektiv måte.
Dette gir oss nødvendig innsikt i hvordan nettsiden er strukturert, for å kunne yte rask support og webstøtte ved behov.

– Ofte, og av naturlige årsaker, er det fullt fokus på prosessen rundt det å bygge den nye nettsiden. Tiden etter lansering og det behovet som vil melde seg, stiller krav til at digital samarbeidspartner er rigget for å kunne håndtere små og store behov med en rimelig responstid.
Ruben Søderlind, COO i Dekode.
Vi setter stor pris på det å få jobbe tett på et av landets største merkevarehus, som tilbyr produkter de fleste av oss har en tett relasjon til.

Kunde:
Mills AS
Rolle:
Drift
Forvaltning
Support
Rådgiving
Videreutvikling
Url:
mills.no
Alle bilder: Mills