


Som privat utdanningsinstitusjon var målsettingen med den nye hjemmesiden til Westerdals å øke antallet søknader til skolens utdanninger. Siden skal konvertere passive brukere til aktive søkere.

NetLife gjorde i utgangspunktet konsept for Westerdals.no. Ved bruk av løsningen så Westerdals behov for å kunne formidle nyheter, vise student-prosjekter samt det store mangfold i skolens studieretninger.

Dekode fikk ansvar for å gjøre konseptjusteringer og implementere disse. Nettsiden er bygd opp med en høy grad av fleksibilitet gjennom et utall moduler som kan settes sammen.

Westerdals har med siden sin fått et fullkommen fleksibelt kommunikasjons-verktøy hvor de selv kan gjøre justeringer og legge til nye sider.
Kunde:
Westerdals Oslo School of Arts, Communication and Technology
Rolle:
Konsept
Frontend-utvikling
Backend-utvikling
WordPress
Samarbeid:
Visuelt grunndesign av Netlife Research
URL:
www.westerdals.no

Rekrutteringskampanje
Vi har også hjulpet til med en kampanjeside hvor studiesøkere i et lekent grensesnitt kan gå på oppdagelse i Westerdals univers.

Løsningen er basert på et interessesøk. Westerdals sine studieretninger som samsvarer med søkt interesse, vises som resultat.
Kunde:
Westerdals Oslo School of Arts, Communication and Technology
Rolle:
Frontend-utvikling
Backend-utvikling
WordPress
Samarbeid:
Konsept av T/A POL