Support
Med en drift- og forvaltningsavtale hos Dekode, åpner du døren til vårt dedikerte supportteam som er klare for å bistå deg med løpende brukerstøtte, optimalisering og feilretting.
Vi forstår at alle henvendelser er unike og vi er klare for å bistå deg i hverdagen.
Hvordan fungerer det?
Når du står overfor feil, mangler eller behov for assistanse, er [email protected] stedet å henvende seg til. Ethvert problem som rapporteres her blir raskt registrert som en sak i vårt system. Du vil motta en kvittering med en unik Ticket-ID som referanse for ytterligere dialog.
Medgått tid for assistanse faktureres per påbegynt halvtime.
Vår supporttjeneste er tilgjengelig mandag til fredag i tidsrommet 09:00 til 16:00
Driftstekniske utfordringer?
Nettløsningen overvåkes 24 timer i døgnet, året rundt. Dersom det skulle oppstå tekniske problemer blir Dekode varslet og hjelpen er få minutter unna. Det er ikke et eget telefonnummer man trenger å ringe da vi umiddelbart blir informert via våre systemer når du sender inn en henvendelse. Dersom problemet medfører vedvarende nedetid, vil dere bli løpende oppdatert via e-post (den som ble oppgitt ved kontraktsinngåelse). Tekniske utfordringer er hendelser som forårsaker at nettstedet er helt eller delvis utilgjengelig for besøkende.