Support

Med en drift- og forvaltningsavtale hos Dekode, åpner du døren til vårt dedikerte supportteam som er klare for å bistå deg med løpende brukerstøtte, optimalisering og feilretting.

Vi forstår at alle henvendelser er unike og vi er klare for å bistå deg i hverdagen.

Hvordan fungerer det?

Når du står overfor feil, mangler eller behov for assistanse, er [email protected] stedet å henvende seg til. Ethvert problem som rapporteres her blir raskt registrert som en sak i vårt system. Du vil motta en kvittering med en unik Ticket-ID som referanse for ytterligere dialog.

Medgått tid for assistanse faktureres per påbegynt halvtime.

Vår supporttjeneste er tilgjengelig mandag til fredag i tidsrommet 09:00 til 16:00

Driftstekniske utfordringer?

Nettløsningen overvåkes 24 timer i døgnet, året rundt. Dersom det skulle oppstå tekniske problemer blir Dekode varslet og hjelpen er få minutter unna. Det er ikke et eget telefonnummer man trenger å ringe da vi umiddelbart blir informert via våre systemer når du sender inn en henvendelse. Dersom problemet medfører vedvarende nedetid, vil dere bli løpende oppdatert via e-post (den som ble oppgitt ved kontraktsinngåelse). Tekniske utfordringer er hendelser som forårsaker at nettstedet er helt eller delvis utilgjengelig for besøkende.

Kontakt oss
Vi verdsetter langsiktige samarbeid og er forpliktet til å levere ypperste kvalitet og servicenivå.

E-post: [email protected]






Navn*(Påkrevd)
Personvern*(Påkrevd)
Nyhetsbrev
Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.