Support

Med en drift- og forvaltningsavtale hos Dekode, åpner du døren til vårt dedikerte supportteam som er klare for å bistå deg med løpende brukerstøtte, optimalisering og feilretting.

Vi forstår at alle henvendelser er unike og vi er klare for å bistå deg i hverdagen.

Hvordan fungerer det?

Når du står overfor feil, mangler eller behov for assistanse, er [email protected] stedet å henvende seg til. Ethvert problem som rapporteres her blir raskt registrert som en sak i vårt system. Du vil motta en kvittering med en unik Ticket-ID som referanse for ytterligere dialog.

Medgått tid for assistanse faktureres per påbegynt halvtime.

Vår supporttjeneste er tilgjengelig mandag til fredag i tidsrommet 09:00 til 16:00

Driftstekniske utfordringer?

Nettløsningen overvåkes 24 timer i døgnet, året rundt. Dersom det skulle oppstå tekniske problemer blir Dekode varslet og hjelpen er få minutter unna. Det er ikke et eget telefonnummer man trenger å ringe da vi umiddelbart blir informert via våre systemer. Dersom problemet medfører vedvarende nedetid, vil dere bli løpende oppdatert via e-post, oppgitt ved kontraktsinngåelse. Tekniske utfordringer er hendelser som forårsaker at nettstedet er helt eller delvis utilgjengelig for besøkende.

Kontakt oss

Navn(Påkrevd)
For å kunne respondere på din henvendelse trenger vi ditt samtykke til å lagre og behandle dine personopplysninger. Ved å sende inn dette skjemaet samtykker du til dette. Ved å sende inn dette skjemaet vil vi lagre dine personlige opplysninger så lenge det er nødvendig for å oppfylle formålet med din henvendelse. Les mer om formålet og behandlingsgrunnlaget i vår personvernerklæring.
Nyhetsbrev
Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.